پس از نصب ویندوز، عموماً یک علامت Shortcut در کنار آیکون های دسکتاپ وجود دارد که این امری طبیعی است، اما اگر به هر دلیل نمی خواهید این علامت در کنار آیکون های دسکتاپ وجود داشته باشد، به راحتی می توانید علامت Shortcut را از کنار آیکون های دسکتاپ حذف نمائید.

راه های زیادی برای حذف شورت کات از کنار آیکون های ویندوز وجود دارد که هر کدام پیچیدگی خاص خود را دارند. برای مثال مراجعه به ریجستری ویندوز و طی کردن مراحل مختلف ... اما در این مطلب روشی آسان را به شما پیشنهاد می دهیم تا از این پس به راحتی و تنها با یک کلیک این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

حذف شورت کات از کنار ایکن های دسکتاپ

ابتدا از لینک زیر برنامه Windows Shortcut Arrow را دانلود نمائید. حجم این برنامه کمتر از 2مگابایت بوده و بر روی ویندوز های 7 و 8 و 10 نسخه های 32 بیتی و 64 بینی قابل اجرا می باشد. این برنامه پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.

دانلود با لینک مستقیم

پس از دانلود، توسط نرم افزار وینرار آن را از حالت فشرده خارج نمائید. مطابق ویندوز و سیستم عامل خود، برنامه را اجرا نمائید. بهتر است بر روی برنامه کلیک راست نمائید و گزینه Ran as administrator را انتخاب نمائید. در نهایت با پنجره زیر روبرو می شود:

Shortcut Arrow

مطابق تصویر گزینه No Arrow را انتخاب نمائید. بلافاصله خواهید دید که شورت کات ها از کنار آیکون های دسکتاپ حذف می شوند.


امیدوارم که از این آموزش نهایت استفاده رو برده باشید.

اگه این مطلب براتون مفید بود از قسمت پایین بر روی "موافق" کلیک کنید.

اگه به مشکلی برخوردید می توانید در قسمت نظرات سوالاتتون رو مطرح کنید.

منبع: آموزه