یوتیوب یکی از بزرگترین سرویس های اشتراک ویدیو و یکی از بزرگترین شاخه های گوگل محسوب می شود که کاربران می توانند ویدیوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. یکی از سیاست های سرویس یوتیوب جلوگیری از دانلود ویدیوها می باشد و کاربران تنها قادر به نمایش ویدیو می باشند.

تا کنون برنامه ها و راهکارهای زیادی برای دانلود ویدیو از یوتیوب منتشر شده است اما یوتیوب همواره در تلاش بوده تا با بروزرسانی خود، از دانلود ویدیوها جلوگیری نماید. به همین دلیل خیلی از برنامه ها، دیگر چاره ساز نمی باشند و کاربران کنجکاو نیز همواره به دنبال راه حلی می گردند تا بتوانند ویدیوهای یوتیوب را دانلود نمایند. در ادامه مطلب راه کار آسانی را به شما می آموزیم تا بدون مراجعه به سایت های واسط و مبدل، ویدیوهای دلخواه خود را از یوتیوب دانلود نمائید.

ابتدا از لینک زیر برنامه Savefrom youtube را دانلود نمائید. حجم این برنامه کمتر از 5 مگابایت می باشد.

پس از دانلود، به کمک برنامه وینرار آن را از حالت فشرده خارج سازید.

برنامه را اجرا کنید. در اولین پنجره گزینه I accept the agreement را چک بزنید و بر روی Next کلیک نمائید.


در پنجره بعد، گزینه Install to all browsers را انتخاب نمائید تا امکان استفاده از برنامه در تمامی مرورگرها فراهم شود و سپس بر روی Next کلیک نمائید


اندکی صبر نمائید تا برنامه نصب شود، پس از نصب بر روی Finish کلیک نمائید.


حال به یوتیوب مراجعه کنید و ویدئوی مدنظر خود را باز نمائید. همانند تصویر زیر، کمی پایین تر از ویدیو یک باکس دانلود اضافه شده است که می توانید ویدئوی مورد نظر را با کیفیت های دلخواه دانلود نمائید. 


امیدوارم که از این آموزش نهایت استفاده رو برده باشید.

اگه این مطلب براتون مفید بود از قسمت پایین بر روی "موافق" کلیک کنید.

اگه به مشکلی برخوردید می توانید در قسمت نظرات سوالاتتون رو مطرح کنید.

منبع: آموزه