هنگامی که آهنگ مورد علاقه خود را پلی می کنید، در پلیر یکسری اطلاعات مربوط به آهنگ و همچنین تصویر کاور و یا خواننده نیز برای شما نمایش داده می شود. شما می توانید اطلاعات مربوط به این آهنگ از قبیل عکس، عنوان، تگ، آلبوم، سال انتشار، آدرس و ... را تغییر و یا درج نمائید.

نرم افزاری که در این پست از آموزه به معرفی و آموزش آن می پردازیم، قادر است کمتر از چند لحظه بر روی صدها آهنگ بصورت همزمان، عکس و یا تصویر کاور، عنوان ، تگ و ... قرار دهد. پشتیبانی وسیع از فرمت های صوتی، سازماندهی و تغییرات دسته جمعی، سهولت در استفاده و حجم کم نسبت به کارآیی، از جمله مزایای این نرم افزار می باشد.

ابتدا نرم افزار TagScanner را از لینک زیر دانلود نمائید. حجم این نرم افزار کمتر از 3مگابایت می باشد.

پس از دانلود به کمک برنامه وینرار آن را از حالت فشرده خارج سازید. برنامه را نصب و سپس آن را اجرا نمائید. محیط اصلی برنامه به شکل زیر برای شما باز می گردد. در صفحه اصلی به سربرگ EDIT مراجعه نمائید.


سپس بر روی ایکون Add folder که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک نمائید. سپس پوشه ای که حاوی تعدادی آهنگ است را انتخاب کنید.

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها


از لیست سمت چپ، تمامی آهنگ ها را select کنید. سپس از سمت راست به تب Standard مراجعه نمائید. حال می توانید تمام جزئیات مربوط به آهنگ را در فیلدهای مربوطه وارد نمائید.

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها


کمی پایین تر، می توانید تصویر مورد علاقه خود را به آهنگ ها اضافه نمائید. بدین منظور آیکون insert picture from file که در تصویر زیر مشخص شده را کلیک نمائید. سپس تصویر مورد نظر را انتخاب نمائید.

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها


سپس می توانید بر روی آیکون extract picture to file که در تصویر زیر مشخص شده کلیک نمائید و عکس را در کنار آهنگ ها ذخیره نمائید. در پایان بر روی Save کلیک نمائید. منتظر بمانید تا عملیات پایان یابد.

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها


تصویری که میخواهید بر روی آهنگ قرار دهید، بهتر است با ابعاد استاندارد باشد. مانند تصویر زیر:


پس از انجام مراحل فوق:

قرار دادن عکس و کاور بر روی آهنگ ها


امیدوارم که از این آموزش نهایت استفاده رو برده باشید.
اگه این مطلب براتون مفید بود از قسمت پایین بر روی "موافق" کلیک کنید.
اگه به مشکلی برخوردید می توانید در قسمت نظرات سوالاتتون رو مطرح کنید.
منبع: آموزه